29 juli 2011

Nu ska det bli bättre

Ja, som man kanske ser så är det lite dåligt med bloggandet. Kan ha att göra med att jag nästan glömt bort den, kan också ha att göra med att jag har annat för mig.
Men det är roligt att skriva, sådeså.

Så, vad har hänt på sista tiden?
Jo, en massa gamla barndomsvänner har fått barn (grattis grattis!) och vänner från högstadiet och gymnasiet har fått barn (grattis grattis!) men nej, jag har inte barn än. Och tack och lov för det.
Men det kommer. Tror jag. Nån gång. Kanske. Förhoppningsvis.

Är tillbaka på jobbet efter 4 veckors semester, vilket var otroligt skönt. Har tagit det lugnt, umgåtts med familj (och där inkluderas även sambons familj, som ja numera ser som min egna familj också ) och även lirat lite Wow.
Ja just det, jag har blivit Wow nörd. Men det är ju så grymt roligt ju!
Om ngn Wow intresserad vill se min gubbe så finns den här: http://eu.battle.net/wow/en/character/doomhammer/Snilk/simple
Och min andra "aktiva" gubbe, som än inte är så "gearad" och levlad som Snilk:
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravenholdt/Arthenon/simple
Bara Shoulders, gloves och head som ska bytas på Snilk, sedan är hon ready for fight! (alla "items" ska vara lila, då vet man att gubben är bra "gearad", det är viktigt i Wow)
Hade varit skoj att se fler bekanta spela detta spel, för det är ett väldigt socialt och roligt spel. Jag gillar det väldigt mycket.

Har suttit nu hela kvällen och myst över det faktum att resten av Sverige insett att Telias kundservice är under kritik. Som jag sa på semestern till svärfar: Ipren och Telia har samma färg, skillnaden är att ena orsakar huvudvärk, den andra lindrar den.
Om ipren och telia inleder ett samarbete för detta så kräver jag lite royalty, då jag kom på det först. :-)

Näe, nu ska ja göra klart lite på jobbet, och nästa uppdatering kommer mest troligt imorgon.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar